۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

نتیجه ای تظاهرات در بامیان

چنانچه خود میدانید تظاهرات در بامیان در مدت سه روز بشدت ادامه داشت و تظاهرچیان با شعار دادن " سرابی سرابی ! استعفا استعفا ! " سرکهای خاکی بامیان را پیموده و گرد آن را سرمه چشمان نمودند و در نتیجه اعتراضات علیه والی بامیان ، دکتر سرابی خواستار دلایل استعفا دان شد که من روی کدام عوامل و علت ها باید استعفا بدهم ؟

امروز ( سه شنبه 26 ماه جاری شواری ولایتی بامیان با جمع نمودن تعداد قلیل ازمردم نسبت به روز های گذشته ، روی جواب دادن به استدلال دکتر حبیبه سرابی ، پنج ماده را که میتواند دلایل خواست انان مبنی بر استفا باشد تهیه نمودند .

اکنون مردم خسته شده و بعضی ها شورای ولایتی را که در رأس این تظاهرات قرار داشتند متهم به معامله می نمایند و عده ای هم حرکت آنان را برخواسته از اغراض شخصی و سیاسی دیگر میدانند ، بطوریکه پای منافع مردم کمتر در میان بوده است.

عده ای هم به این باور اند که در این ورکشاپ سه روزه ای  وزیران در بامیان و تهیه اجندا برای کانفرانس انکشافی کابل که در حدود دوماه بعد برگزار میگردد ، وکشانی که در بامیان امده بودند که بشتر از بیست وزارت خانه ، ( بشتر از ده تن وزیر و بشتر از 14 تن معین ) بوده اند ، باید آنان بخوبی استقبال می شدند و از انان پذیرایی و مهمان نوازی خوب صورت میگرفت ، و نباید انان از بامیان خاطره بد می بردند که متأسفانه ، یک عالم خاطرات ناگوار را انان با خود بردند.

هیچ نظری موجود نیست: